linneawinroth

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av linnea winroth - 6 juli 2012 20:11

Ja i dag har man ju kommit hem från Skåne. Och det känns skönt att vara hemma i sitt egna hus där man vet var allt finns. När man kom hem börjde man med att packa upp det viktigaste och sen hjälpet man mamma att fixa sig för i kväll skulle hon till någon bekant. Så i kväll stod jag för maten och nu när man precis hade satt sig så ringde min mobil. Det var Maria. Hon sa att jag har fått ett jobb. Så nu har jag jobb efter somamren med :D

 

Av linnea winroth - 6 juli 2012 12:20

Ja då sitter man i bilen igen. Vi har precis passerar Helsingborg och snart kör vi förbi infarten till Mölle. Ett ställe som jag älskar att vara på under sommaren och vintern. Våra dagar i Skåne har vekt fantastiska med både sol, bad och en del shopping. Även om det är tråkigt att åka hem så ska det bli skönt att se familjen igen. Ja sen finns det ju saker som behövs göra hemma. I morgon blir det nog Gekås för att köpa en ny BH och sen på måndag drar jag och Zara till Göteborg igen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards