linneawinroth

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Jobbets roligaste dag!!!

Av linnea winroth - 25 juli 2012 18:39


Ja i dag var det jag som gjorde en intevju. Vem kommer inte om personen som är med och spelar här i Falkenberg nu på sommaren. Jag tror att jag ser upp till han en del och vem är det om inte Sonny Enell. ja vi hade riktigt kul under våran intevju även om det blev en hel del skratt under timmen. Han berättade att han har somnat på scenen, råkat skjuta en skådespelare och även varit väldigt nära att ramla av scenen. Sen berättade han ju även att han gillar att grilla lam. Ja alltså inte ett helt får utan just kotletten från lam. Jag hade laddat mycket inför denna intervjun och lite rädd var jag men er är nog för att jag ser upp till han så mycket som jag gör. Jag kan ju inte påstå att jag blev lugn när han börjar ringa folk och säger att jag ska intervjua han. Då steg pressen ganska fort. Men jag höll mig lugn och jag fixade hela intervjun. Sen tog det nog några timmar att förstå att jag värkligen har pratat med han. Men nu är jag lugn och ska ut på nya strapatser. I kväll ska jag till Halmstad för att se Sean Banan. Sen har jag ju två intervjuer till denna veckan och vem vet kanske blir det en tredje. Just nu har vi precis ätit och alla gör i ordning sig för att åka iväg. Sen får jag ju passa på innan jag ska dra och tacka Sonny om han nu mot all förmodan skulle läsa detta så vill jag bara tacka för att du gjorde min dag riktigt bra och du får holla utkik för vem vet när jag kommer och ser Trollkaren Från Oz eller dyker in på Sago Cafét här i Falkenberg. Nej nu ska jag avrunda och åka i väg till nästa grej.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards