linneawinroth

Alla inlägg under juli 2012

Av linnea winroth - 13 juli 2012 19:05

Ja i dag vakande jag sent och då vakande jag av att jag var så otroligt varm. Mamma trodde att jag hade feber men det hade jag inte. Sen förjde jag med mamma till stan för att göra några ärenden.

Nu i kväll jag jag och min bror själva hemma för våra föräldrar är i väg och ska se på Magnus Uglla, så i kväll ska vi äta pizzza.


 

Av linnea winroth - 12 juli 2012 23:30

Ja i dag har jag jobbat en stund. På kvällen åt jag mat med zara och sen gick vi hem till henne för att se på film. Jag fick även en förfrågan om jag kunde vara barnvakt  en kväll och snäll som jag är så tackade jag ju inte nej till det.

 

Av linnea winroth - 11 juli 2012 23:00

JA i dag har det varit en ganska slapp dag, jag har slöat och legat på mitt rum läst min bok. på kvällen grillade jag med Daniel och Viktor.  I morgon ska jag jobba.

 


Av linnea winroth - 10 juli 2012 18:45

Ja i dag är det en riktigt tråkig dag. Jag har haft tråkigt riktigt tråkig. Men så är det väll i bland, man kan inte ha kul gämt. Jag har suttit och lyssnat på depp musik och skrivit en del.

 

Av linnea winroth - 9 juli 2012 23:41

Ja i dag blev det en tur till Göteborg igen. Vi var där tidigt och fixade biljetter till kvällens höjdpunkt. När vi hade fixat det så tog vi oss in till stan för att shoppa. Det blev en ny klänning, den fick vara med i tvrutan på kvällen. Sen vid 15:00 var vi tillbaka på Liseberg för att sitta och kolla på när Youngblood repade. Sen satte vi oss på genrepet och kollade. Sedan var det paus och då gick vi och åt mat. Sen var det bara till att sätta sig på sin plats igen för sen började sändningen. Jag var med i dag i gen, vilken tur man har. Efter sändningen så lämnade jag min tavla till youngblood och dom värka gilla den så nu får man vänta och se vad dom gör med den.

Av linnea winroth - 8 juli 2012 23:45

Ja i dag hade vi familje mys så vi åkte till Fagerred för att spela bilbingo. Pappa tog sin motorcykel dit så då åkte jag med han hem. Vi hade det mysigt men Jonathan, Lotta och Jörgen. I morgon ska jag och Zara till Göteborg. Ska bli riktigt roligt.

Av linnea winroth - 7 juli 2012 23:45

Ja i dag var vi på gekås. Det var ganska kul även om vi inte var där så länge. Det blev inte så mycket för mig denna gången. Bara ett par hörlurar, lim och nagellack. På kvällen gick jag till min kusin för att fira han lite snabbt.

Av linnea winroth - 6 juli 2012 20:11

Ja i dag har man ju kommit hem från Skåne. Och det känns skönt att vara hemma i sitt egna hus där man vet var allt finns. När man kom hem börjde man med att packa upp det viktigaste och sen hjälpet man mamma att fixa sig för i kväll skulle hon till någon bekant. Så i kväll stod jag för maten och nu när man precis hade satt sig så ringde min mobil. Det var Maria. Hon sa att jag har fått ett jobb. Så nu har jag jobb efter somamren med :D

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards