linneawinroth

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av linnea winroth - 16 augusti 2012 18:16

Ja just nu sitter jag på en fotbollsplan och bloggar. Jaaa jag vet att ni tror att ni läst fel men det är sant, jag sitter faktist på en fotbolls plan.
Ja i dag var första skoldagen. Ja i och försig så var jag ju i skolar i går men då lekte jag bara lekar med dom nya 1:orna. I dag började skolan på riktigt. Sen runt 13:00 så ringde Anders från jobbet och fråga om jag kunde göra intevjun i dag. Så kl 16:00 gick jag till stadsbion för att möta upp mitt intevju offer. Haha skäm o sidor. Nej men när jag fick mailet i tisdag så hoppade jag och skrek i köket. I dag när han ringde så trodde jag att jag skulle smälla av! Neo hade ringt eller mailar studion och sa att han kunde göra intevjun kl 16:00. Så vi gick till studion och på vägen småpratade vi lite om mig och vem jag var. Se. Grillade jag han i en timme och det blev nästan precis en timme och då har jag inte lagt in någon musik. Vi pratade om Melodifestivalen 2010, teater, hanns förflutna och även hanns framtid. Han ska släppa en ny singel den 29Aug och den heter "Pushing Darkness". Om den är som Neos andra skivor och singlar så kommer den bli toppen. Just nu ska han spela pirat och Peter Pans skugga under barnföreställninten "Peter Pan". Så han är i Falkenberg till Lördag förmiddag. Jag är ovan målen och mår toppen. Sen bestämde jag mig för att ha med Neo i mitt projektarbete. Så vi kommer nog ses igen. På ena eller andra sättet. Jag fick så många svar från han och han är inte som andra kändisar som bara tänker på sitt kändisskap. Han var toppen och jag skulle inte tacka nej till en fika med han.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards