linneawinroth

Alla inlägg den 3 september 2012

Av linnea winroth - 3 september 2012 21:34

Ja det är måndag i dag och vad passar inte bättre än att börja dagen med en körlektion. Jag kör ju med Tobias men i dag blev det Laila för Tobias flyg blev försenat så han fick sova på morgonen. Men det gick bra att köra med Laila med, snart har jag väll kört med alla eller det kanske jag redan har.....hm... Får fundera på det ett tag. Sen var man i skolan för att sedan sluta vid 12:15. Men vi fick gå tidigare så jag slutade strax innan 12:00. Sen blev det till att äta lunch med min kära moster på den nya china reataurangen mitt emot Torggrillen. Sen återvände jag till skolan för att dela ut godis. Var hemma runt 15:30 för att sedan åka tillbaka till stan för att gå på teorilektion. Det slutade med att jag pratade med Nicolai i ca 2 timmar. Vi pratade om sjukt mycket. Nu ligger jag i min säng med en omplåstrad vänsterhand och smsar med folk. I morgon börjar man vid 8:00. Är man taggad eller?

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards