linneawinroth

Alla inlägg den 4 september 2012

Av linnea winroth - 4 september 2012 20:42

Ja i dag har det ju varit skola och jag har haft sådan sjukt otur så jag har skurit mig i två fingrar. Ett värre än det andra. Jag skar mig ganska mycket i tummen för det slutade med ett besök hos vårdcentralen. Det var glas i såret och jag vet fortfarande inte om det finns glas kvar i såret. Men det märker jag väll om några dagar då det blir infekterat eller liknande. Det lödde konstant i en kvart och då fick jag spola fingret tre gånger och sen rengjorde läkaren det igen. Så ett renare finger kan man nog inte ha. Just nu ligger jag i mina föräldras säng och väntar på att mamma ska komma hem. Hon vill också kolla min tumme, hon är undersköterska och litar säkert inte på sjukvården. ? haha mamma är gullig hon. Men som sagt ligger i sängen och väntar. Ska kolla igenom 30 ord tills i morgon.
Sen är jag en sådan person som inte blir rädd efter en olycka utan jag brukar vara tillbaka ganska fort så ska tillbaka till bilden i morgon. Vem vet jag kommer säker skära mig igen. När jag funderar har jag skurit mig fler gånger men har aldrig blivit något allvarligt.
Nu ska jag ta något och dricka och vänta. Vi får se hur mitt finger är i morgon. Vem vet den kanske är lila i morgon.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards