linneawinroth

Alla inlägg den 8 september 2012

Av linnea winroth - 8 september 2012 02:18

Jappa i dag är det läger i fegen. Jag är just nu i min säng och ska snart sova men innan jag ska sova tänkte jag blogga lite om vad som har hänt under dagen.
Jo men Zara och jag var vid huset runt 17:45, då lämnade vi våra grejer i vårat rum och sen var vi sociala med alla konfirmander som sedan kom 1 och 1. När alla konfirmander hade kommit körde vi en lek med stolar och med en kortlek. Det var så roligt att se hur kul man kan ha. Sen kom dom sista faddrarna så då grillade vi korv sen pratade jag lite om trons egna låga och efter det körde vi orättvis fotboll. Jag fick skrika så mycket att jag klassades som diktator och sen blev jag hes. Det roliga var att det var mörkt ute och vi hade en gul boll och den syns inte i mörkre. Sen berättade vi faddrar Om vilka vi var och liknade. Till slut hade vi midnatts mässa och nu är jag här. Jag tror att jag borde sova snart för mina ögon börjar bli konstiga. Om några timmar har vi så mycket att göra, te.x Sång och bibelvandring. Godnatt och sov så gott!!!

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards