linneawinroth

Alla inlägg den 9 september 2012

Av linnea winroth - 9 september 2012 21:33

Ja i dag är det söndag och det betyder att lägret i fegen är slut. Denna helgen har jag ju varit på läger och det har varit så sjukt kul och alla är så snälla. Jag mår bäst på två ställen i Sverige och det är på Elida och i Mölle. Och detta lägret var nära nog, just denna helgen har jag fått tänka, reflektera, skrattat, gråtit och skrikigt. Jag har fått leva på riktig under detta lägret. Jag har fått vara jag och sluppit uppföra mig som om allt är bra. Jag har fått vara mig själv och det är jag glad över. Men nu är man hemma igen och det känns inte alls bra. Jag börjar om på nytt och denna gången är det svartare än någonting. Nu längtar jag bara till Maj då jag kanske ska till Elida igen och där får man hjälp och där leger jag och mår bättre än någonsin. Nu sitter jag i soffan och ser på tv.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards