linneawinroth

Alla inlägg under september 2012

Av linnea winroth - 23 september 2012 21:18

Ja i dag har jag varit på picknick på stranden. Gissa om det blåste. Men smart som jag är så tog jag på mig mycket kläder och min vintejacka för jag visste att det skulle vara kallt på stranden. Lite annat var det med Jonathan för han frös en del. Så nu har han lärt sig att han måste ha på sig mer kläder när man ska till stranden. När jag kom hem igen la jag mig i ett varmt bad och lyssnade på musik medan mamma lagade mat.
Nu har jag precis kollat på X-Factor och sitter och glor på Beck. I morgon börjar jag vid 9:35 så jag ska sova ut ett tag.
Lite bilder från stranden.

Av linnea winroth - 22 september 2012 20:49

Ja i dag vaknade jag när Viktors klocka ringde för han skulle till torget för att sälja kakor. Sen när vi hade lämnat Viktor och två av hanns vänner där åkte jag och mamma för att äta frukost hos mormor. Sen åkte vi hem för att vara hemma någon timme innan jag skulle tillbaka till mormor för att hjälpa henne med att vakta mina kusiner. Det har varit en skojig dag men väldigt jobbigt eftersom Inge av barnen kan sitta still. Nu sitter jag och halvsover framför Körslaget. Ska nog snart gå och drömma om mina enhörningar och alla små elvor!!

Av linnea winroth - 21 september 2012 02:37

Japp i natt var den första studentfesten och den var toppen. Vi hade förfest hos Alice och det fanns så många pigga och glada personer som var med. Vi började ju vid 19:30 och runt 22:30 var vi vid Bratt för att festa med alla andra studenter. Det blev en del sprit men fan va kul man hade det. Nu har jag tagit mig hem och ligger i soffan. Mitt huvud snurrar lite men jag mår så fucking bra just nu så kat bryr mig inte om hur jag kommer må eller vara i skolan kl 9:30 eller tidigare. Jag är så taggad inför detta sista året för om vi kommer ha så här kul på alla fester så lever jag livet. Nu ska jag sova några timmar innan jag ska upp med min kära bror.

Av linnea winroth - 20 september 2012 19:00

Ja i dag har vi prövat våra studentmössor , jag har beställt en super fin mössa som sticker ut en del men jag är nöjd :D

I kväll ska jag på fest på Bratt. Det är årets första studentfest och det är maskerad. Jag ska vara Loreen. Men först är det förfest och den står Alice för. Jag är grymt taggad men kanske borde springa in i duchan om jag ska hinna till 19:45.  

Av linnea winroth - 19 september 2012 18:55

Ja i dag har jag varit i skolan. Det var veckans längsta dag i dag men ändå gick jag bara i skolan mellan 9:30-15:00. Ja egentligen så skulle jag gått till 16:00 men det blev inte så eftersom jag inte kunde göra så mycket mer just idag. På vägen hem så stack jag innom fynda och fixade en peruk till Madde. Så nu har jag fixat allt till andra men är fortfarande lite osäker på om jag ska fixa något mer, jag tror inte det så nu är jag taggad till 1000!!! Bara ett dygn kvar innan vi ska festa loss. Just nu sitter jag och skriver lite på ett brev ska in i morgon, samtidigt som Jennifer äter mat.

Av linnea winroth - 16 september 2012 17:42

Ja denna helgen har varit full speckad. Jag var med familjen under fredags kvällen då mamma kom hem efter en liten tur till Göteborg med hennes jobb. Då fick jag och Viktor nya kläder och sen på lördagen så sydde jag en kostym till Gabbi sen följde hon med mig hem för då planerade vi min kostym till torsdag. Så vi är taggade till 1000. Gabbi sov över hos mig och i dag var vi på fynda för att fixa några grejer och när vi kom hem klippte vi en lugg till mig. Nu sitter jag i våran soffa och pluggar teori. Det går frammot sakta men säker. Snart ska jag nog sluta plugga och äta godis i stället. Sen ska jag nog tjuvkika på en klänning och ett par skor. Sen är det bara till att vänta på att kl ska bli 20:00 så man kan se på tv till 22:30.

Av linnea winroth - 14 september 2012 09:50

Ja i dag ser vi på film och äter popcorn på våran lektion. Våran lärare har poppat popcorn hela morgonen så det luktar i hela Falkhallen. Snart ska jag gå och ta mer kort. Sen blir det mer möten och i eftermiddag ska jag med Lollo. Vi ska baka igen! ? lika kul som vanligt

Av linnea winroth - 12 september 2012 19:55

Ja i dag var det skolfoto och sen blev det lunch på "Sisi" med mamma och Jonathan. Vi hade mysigt fast lunchen kunde ju slutat bättre för Jonathan tryckte sönder mina rosa glasögon så nu äger jag inga solbrillor. ???
Jag får väll leta efter nya brillor innan solen tittar fram igen. Jag vet att det inte var meningen men jag blev sjukt ledsen för dom var från Thailand och dom är en av få solglasögon som jag trivits i. Men det kunde ju hänt den bäst så jag får väll bara blicka Framot.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards