linneawinroth

Alla inlägg under januari 2013

Av linnea winroth - 18 januari 2013 22:14

I dag fick jag tbx min klocka som jag lämnade in i går. Den var klar så var ju bara tvungen att hämta den. Sen umgicks jag med Zara en stund innan familjen hade fredagsmys. Vi kollade på kort från när jag och Viktor var små. Nu sitter jag i min säng och skriver. Ska snart sova för imorgon ska jag rida med Parama och Jonathan.

Av linnea winroth - 16 januari 2013 22:46

Idag fyllde Oskar 20 år

 

Idag fyller Linus fyllde 25+



Ja idag har det snöat och var väll fint att se när man satt inne. Vad har jag hittat på då? Jo jag har varit på Barnmotagningen för att blåsa lite och sen ta blodprov. Det gick förvånande bra att ta blodprov. Jag har inget problem att ta sprutor och inga problem att ta stick i fingret men att ta blodprov är det värsta jag vet.



I morgon blir det skola med lite hål men det ska gå bra det med.

 


Av linnea winroth - 14 januari 2013 08:16

Ja i dag ska jag vara hemma från skolan då jag har feber. I går kväll hade jag 38,8 och nu har jag nästan ingen alls. Men jag är hemma ändå så jag inte blir värre. Hoppas jag är tillbaka i morgon för det värsta som finns, är när man ligger hemma i feber.
Men alla som läser detta innan skolan, jag önskar er en bra dag i skolan eller på jobbet.

Av linnea winroth - 12 januari 2013 21:52

Ja i dag har jag varit hos mormor och ätit julsoppa. Det vara både min familj, Mattias med barn och Bodil & Sebbe. Det var kul att träffa dom en stund innan alla skulle hem. Sen drog jag till stan för att träffa Jonathan och Parama. Vi spelade discobowling och hade kul. Det var kul för jag vann med 328p, Parama fick runt 187p och Jonsthan låg på 158p. Det var bra för att vara 2 3/4 serier. Nu är jag hemma och skypar med dom.

Av linnea winroth - 9 januari 2013 21:17

Ja i dag var ju sista dagen på lovet för i morgon börjat skolan. Jag har bakat knäck på ett nytt recept. Det blev inte alls bra men jag får väll försöka igen någon annan gång. Runt 16:00 kom Jonathan på besök. Då fick jag konstigt nog en chokladask av han. Det var väldigt fin choklad från chokladfabriken här i Falkenberg. Nu sitter jag här och kollar lite saker på datorn innan jag ska sova. Börjar ju 8:50 med arbetsmiljö och säkerhet. Det påstår åtminstonde alla anda. Själv tror jag att vi fortfarande gå efter höstterminen då vårterminen är någon vecka längre. Men spela roll, det skiljer typ en lektion som bytar namn. Det är allt som ändras under typ hela året.

Av linnea winroth - 8 januari 2013 20:26

Japp i dag har jag haft körning och jag pluggade ett bra tag efter. Sen drog jag hem och skrev ett cv och bokade biljetter till en film. Så på kvällen var jag, mamma och Viktor på McDonald's och köpte mat innan vi åkte till Varberg för att se på filmen "Sune i Grekland - All Inclusive"
Den var okej, jag trodde den skulle vara bättre. Hade ju sätt ett klipp från filmen på Juldagen. Då värkade den ju så bra. Men den var inte dålig och det fan s stunder då man skrattade. Vem vet jag kanske kände mig lite väl stor där jag satt i en bio salong med små barn och deras föräldrar.
Nu är vi snart hemma och då ska jag sätta mig och skriva lite innan jag ska dejta min kudde.

Av linnea winroth - 7 januari 2013 20:48

Ja just idag så är pappa sjuk och mamma jobbar så då får väll jag göra det som behövs göras i ett hus. Jag och Viktor ha handlat mat, jag har kört bil, har städat rummet och bäddat rent i min säng och pysslat om pappa. Nu är jag i min säng och läser någon tidning innan man ska sova för i morgon har jag planer.

 

Av linnea winroth - 5 januari 2013 22:35

Ja i dag har jag kollat på en klänning inne i stan och sen har jag ätit lunch med Jonathans familj och hanns farfar & faster. Sen har jag nog bara slöat med en bok och mat. I morgon blir det en tur till stan då jag och Zara ska vara med på en gudstjänst. Annars vet jag inte var jag ska göra kanske träffa någon på kvällen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards