linneawinroth

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av linnea winroth - 2 februari 2013 18:51

Ja i dag stod det ridning på scemat. Jag var hos Parama redan vid 9:20 och då kollade vi på film sen red vi en runda innan vi skulle äta. Vid 13:00 kom även Jonathan så då åt alla vi mat och sen var det bara att ge sig ut i stallet. Eller jo jag bakade lite innan vi gick ut. Våran rid tur var väldigt rolig och skön förutom dom sista 15 min för då blev det kaos. Hästar skenade iväg i full galopp och genar över åkrar och jag åkte in i en trekantig skylt och sen ramlade jag av i ett dike. Efter att ha klipt skylten blev jag riktigt rädd. Nu har jag åkt hem och hunnit samla mig lite. Jag har början till blåmärke på benet och ont i revbenen. så just nu sitter jag och mamma i bilen påväg till Akutmotagningen i Varberg. Eftersom jag fortfarande är lite schokad vet jag inte om jag har större skador än dom jag känner. Men ju mer tiden hår ju mer känner jag av smällen i axen.

Jag hoppas innerligt att sjukhuset har tv för jag vill se på melodifestivalen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards