linneawinroth

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av linnea winroth - 9 mars 2013 22:26

Japp då är melodifestivalen 2013 slut och en av mina två favoriter vann hela skiten. Jag har suttit och skrikit i nästan 2timmar. Först sjunger man med i Uliriks låt, sen höjer man ich sjunger med i Davids låt och sen kommer Anton och då skriker man nästan om hur bra han är, sen skrattar man lite år Sean Banan och sen skriker man sig hes till Robin ?berg. Och sen när man ser jury rösterna och han är först förstår man att han kommer komma långt sen när det står mellan 3st fattar jag att han kommer vinna oavsett. Sen när han vinner skriker man så mycket så att pappa får ont i huvudet, Viktor blir sur och går och gråter och mamma blir stum. Nu har jag så sjukt ont i halsen men va fan det var så värt det för Robin bar fan sjukt bra i kväll. Något som är riktigt kul är att man faktist har träffat han i sommras! Och han är så sjukt snäll och trevlig när man träffar han och han är bara sig själv när han är uppe på scenen han är en av dom få som fortfarande kan vara sig själv.
Jag ser fram imot att träffa han i sommar eller när det nu blir. Han kommer vara gladare, roligare och mycket busigare nu när han har fått en sångfågel!!!!!!!!
Så en än gång GRATTIS ROBIN ?BERG!!!!!!



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards