linneawinroth

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av linnea winroth - 21 mars 2013 23:45

Japp i natt är det sista natten innan vi flyger tillbaka till Sverige. Just nu sitter jag på mitt rum och läser lite innan jag ska springa in i duschen. I dag hade vi lite rundvandring i stan då bi skulle leta efter olika symboler i stan. Alla var så sjukt trötta eftersom vi var på fest i natt. Men efter mycket om och men så tog alla sig igenom det. Sen åt vi lite lunch med klassen innan vi åkte tillbaka till Andrea för att sova lite till. Alla vi var trötta så vi somnade innom 10min. Johanna la sig i sin säng, JD och Andrea tog varsin soffa och lilla jag la mig på golvet och sov. Jag hade en stor kudde att sova på men det var iskallt på golvet så jag Rick hämta min jacka efter någon timme. Sen sov vi till 18:45 då JD välrenommerade och sa att vi skulle hem och äta. Så dom tog vi med oss alla våra saker och åkte hem till oss. Där väntade Marta och Marielle på oss så då satt vi svenskar och pratade lite innan maten. Efter maten fick vi gå in och sätta oss på rummet igen men denna gången var även Andrea med för då började nämligen JD och Marta och gräla. Om vad vet jag inte riktigt för det Andrea sa värkade så ofattbart dåligt, så jag är inte säker på vad det var dom bråkade om. Men i alla fall så tror jag dom grälade och skrek på varandra i nästan en time. Sen blev jag och Johanna utslängda från mitt rum för då ville Andrea och Marielle vara själva, så då kollade vi på en film. Sen lite senare kom även Salvo och Glen hit. Men då stack jag in i duschen och när jag var klar så hade dom åkt igen så nu är jag i min säng och ska snart sova.

Av linnea winroth - 21 mars 2013 04:03

Japp nu har vi kommit hem till Andrea och här ska vi sova i några få timmar. Festen var awsume och jag hade väldigt kul. Eller ja nästan hela tiden åt minstonde. Festen började strax efter 23:00 och höll på till 02:45. Jag hade kul all tid förutom någon stund mellan 1:15-1:45 då jag satt och nästan sov. Jag har åtminstonde lärt mig en sak under denna festen. På ett klubb som denna kan det vara svårt att höra vad folk säger och det blir ännu svårare att höra när man talar två olika språk. Jag skulle beställa en drink med vodka, redbul och jordgubbar. Eftersom jag inte riktigt gillar den starka smaken av sprit bad jag om att få lite mindre sprit i min drink. När jag sedan hade betalat och skulle få min drink så fick jag en 2 cl stor shott i stället för dom uppfattade att jag bad om "ändats sprit" istället för "mindre sprit". Men jag gav mig inte så jag var snabbt tillbaka vid baren och gjorde ett tappert försök att få en cider eller något liknande. Gissa vad jag betalade för! Jo bara vanligt vatten så det satt jag snällt och drack medan fokt undrade varför jag inte drack sprit. Felicia tröttnade på mitt vatten och iöpte en drink till mig jag röde klabbet den så fille drack den med hon skulle nog inte tagit den för på kvällen när vi skulle hem var hon bara flummig och glad.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards