linneawinroth

Alla inlägg den 4 april 2013

Av linnea winroth - 4 april 2013 22:50

Ja precis som jag sa i morse så stod Gekås på dagens "Att göra" lista. Oturligt nog var vi inte dom ända som tänkte så. För det ju så att vår kära kung och drottning var på besök på Gekås. Så vi tog en snabb titt på dom innan vi börja shoppa lite. För mig blev det inte mer är 3st nagellack, 4st plast filmer till mobilen och läckerol. Men jag köpte faktist mina skor till balen i dag så då är jag nöjd. När vi kom hem så kollade jag på tv innan man körde Viktor till en kompis. Han ska nämligen sova borta i natt så då passar jag på att sno hanns säng. Och det är för att Viktor har en större och bättre tv än mig. Nu ligger jag i soffan och spelar spel medan vissa personer försöker föra en intelligent konversation led mig. Detta kan inte sluta bra.

Av linnea winroth - 4 april 2013 08:19

Ja snart ska jag och mamma till Gekås. Det är mest för att vi ska komma ut lite. Vi får se om Viktor ska med oss. Jag hoppas det för han vill nog inte var själv hemma när pappa är iväg. Sen i kväll får vi se vad som händer. Kanske tar en till promenad med Daniel om han orkar det efter att han har bowlat. nej nu ska jag gå ner och göra frukost så kan jag ju njuta av den i ett lugn och ro medan alla andra sover. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards