linneawinroth

Alla inlägg den 20 april 2013

Av linnea winroth - 20 april 2013 23:11

Ja i dag har dagen gått åt till att pröva min bal frisyr. Det tog 2,5 timmar att torka håret sen tig det 1 timme att försöka få upp håret. Men det var tyvärr utan resultat för det var ganska svårt att få håret att ligga kvar och nålarna vi annvänder var för klena så dom orkade inte hålla kvar håret utan lossnade bara hela tiden.


Sen har jag varit utan kam i 4 dagar. Det var ju så att min kära moster gjorde slingor på mamma i tisdags kväll och då lånade dom min kam och sen 3 min senare så var den borta och mamma har letat som en galning efter den och i kväll när jag sa att den säkert ligger i soffan mellan alla kuddarna och jag hade rätt, den låg där. Nu ska jag spela lite innan jag ska sova. I morgon ska vi fira min lilla Zara som blir hela 18 år. Så detta är nog sista gången jag kan säga att hon är liten i morgon är hon ju stor.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards