linneawinroth

Alla inlägg den 23 april 2013

Av linnea winroth - 23 april 2013 22:52

Japp i dag har det varit skola och sen åkte jag och mamma för att lämna in min klänning för att den måste sys upp ca 2cm. Det var kul för när mamma frågade hur mycket det skulle kosta sa dom vi tar det efter att vi kollat hur mycket vi ska sy upp. När vi tillslut hade nålat upp allt så sa dom: Ni kommer inte behöva betala detta för det är redan betalt. Så någon hade ju betalat det redan och tillslut så fick vi reda på att det var min köra mormor som hade ringt och sagt det. Så ja dagen har varit bra och snart är det helg igen och då ska jag både fira farmor och sen ska jag till Varberg med Zara.
Sen räknade jag ut att det är 30 skoldagar kvar innan studenten. Och det blir 3bild lektioner innan vi åker till Barcelona en vecka och sen är det bara 3 bild lektioner innan studentveckan är här. Det är alltså inte alls mycket kvar i skolan.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards