linneawinroth

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av linnea winroth - 4 maj 2013 18:56

Ja nu är vi i fina Barcelona. Dagen började ju inte bra om man får säga så. Fick fel tid av min lärare och skulle bli en timme sen om inte hon ringt och frågat var jag var. Så mitt rekord är att hoppa upp ur sängen, ner för trappan, på med kläderna, packa ner det sista och in i bilen och sen ta min till skolan på 18min. Och då hade jag fått med mig allt förutom ett extra par skor. Och jag menar jag klarar mig på ett par skor här. Även om det är varmt så är covers bra att gå i.

När vi kom till flygplatsen och skulle ta våra väskor så kom allas förutom en. Och som tur var så var det inte min väska denna gången.

När alla hade fått sina rum så tog vi tunnelbana till stranden där vi åt mat och sen satt och pratade en stund innan vi skulle försöka ta oss tillbaka på egen hand. Det gick sådär. Vi gick fel 2gg dom sista 700m. Så vi är åtmi Stones godkända tycker jag. Nu har jag precis duchat och bytt kläder så nu ska bag dra upp till våning 5 där Abbe bor.

Ja några bilde från flygningen.
Bild 1: starten i Köpenhamn
Bild 2: vyerna i Amsterdam
Bild 3: bergskedjorna mellan Frankrike och Spanien
Bild 4: stranden vid Barcelonas flygplats

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards