linneawinroth

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av linnea winroth - 16 maj 2013 21:54

Ja i dag är det torsdag och skolan har varit kort som fan. Nu är det bara 19 dagar eller 13 skoldagar kvar innan det smäller!!!! Då är det sommar och jag tar studenten. Jag gjorde i dag mitt sista prov i religion. I morgon är det det allra sista provet över huvudtaget. Det är nationellt prov i eng kl 8:00 och sen är det körning innan man ska hem.


Nästa vecka är sista riktiga veckan då man ska städa uppe i bilden och veckan efter det är det studentvecka och då kommer det inte vara något jobbigt alls i skolan. Vi ska fika, mysa och kanske se på film.


Till helgen ska jag sätta mig ner och skriva klart ALLT som jag har kvar i skolan. Det är visseligen bara två saker. Ett keynot om Vietnam och en annan sak. Men det berättar jag inte just nu.


När jag slutade i dag vid 12:00 gick jag till Bilskolan och pluggade en sista gång för denna veckan. Sen drog jag till jobbet för att få lite info om som Aten och sen skrev jag på lite papper med.
Och när jag kom hem prövadejag allt till både balen och studenten!!!
Då jag fick på mig studentklänningen så känndes det värkligen nära. Men det är ju nära med. Bara 13 skoldagar!!!!


Nu sitter jag och glor på Eurovision kval innan man ska sova. Måste vara pigg tills i morgon då man ska göra det sista provet.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards