linneawinroth

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av linnea winroth - 31 maj 2013 23:45

Japp nu är det inte långt kvar!!!! Det känns värkligen att det inte är långt kvar för att det börjar klia i mina fingar då studentveckan tog slut natten till i dag. Vi har haft toppen med både (fylle)brännboll, skattjak och gymnasialen. Vi kom 3,2 och sen är jag osäker på vilken plats vi kom på under gymnasialen. Studentveckan slutade med en kväll/ natt på Bratt efter att vi förfestat på spritrakan. I dag var man i skolan en snabbis och kollade på en prisutdelningen och städat skåpet. Nu ser jag inte skolan fören på Onsdag kl 9:00 då vi ska ha avslut med lärarna. Nu börjar nedräkningen med bara några få timmar kvar. Det är lite mer än 109 timmar kvar innan vi springer ut i vita mössor och skriker som fan.


I kväll har vi bildelever varit hos Aditi och haft mysigt. Till och med våran lärare var med och gjorde kvällen riktigt rolig.
Nu ska jag snart sova för i morgon ska jag fixa 80 vårullar.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards