linneawinroth

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av linnea winroth - 28 juni 2013 23:45

Ja i dag blev det ingen sovmorgon då man blev väck redan kl 7:00. Då skulle mamma och Viktor åka till stranden för att städa. Det är ju så att Viktors fotbollslag samlar in pengar genom att städa stranden. Och eftersom jag hade sagt att jag var ledig i dag så tyckte mamma att jag också skulle med och städa. Så ja det var bara till att hoppa i kläderna och köra ner dom till stranden. Efter en timmes om och men var vi klara och vi köpta frallor som vi skulle äta när vi kom hem. Sen bestämde vi oss för att åka till Gekås och vi ri gde mormor och fråga om hon ville med. Det ville hon så sen spenderade vi dagen på Gekås. Vi åt både mat och shoppade allt från kläder skor och lite mat. Jag köpte ett par nya Converse och sen blev det en klänning och en tunika med matchande linne till. Ja sen blev det även födelsedags presenter och en hel del godis.

När vi sedan kom hem prövade jag våran nya HDMI kabel så då var jag ju bara tvungen att kolla på film på tv via datorn.
Och nu ska jag sova.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards