linneawinroth

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av linnea winroth - 30 juni 2013 22:07

Ja i dag jag har jobbat 7-13 och sen tog jag en snabb tripp till mormor innan jag drog till Göteborg.

Jobbet var kul och tiden går riktigt fort när man bara jobbar till 13:00

Mormors mat ska vi inte tala om för mormor och Leif lagar så sjukt god mat.

Sen drog jag och Zara till Göteborg för att Robin ?berg sjöng och signerade sitt nya album. Och självklart så köpte jag hanns album och tog chansen att prata med han lite. Och precis som jag lovade så gav jag han spegeln jag hade gjort och han blev väldigt glad för det och det värmer men något som var roligare var när vi pratade.

(Hans låt "Crime" spelades)
Robin: Åhh!!! Höj och så lägg till mycket bas nu!!
(Jag står bredvid och bara väntar)
( Robin börjar räckte med händerna och plötsligt vänder han sig till mig)
Robin: Oj....Haha!! Sorry!! Hur är det med dig då?
Jag: Hej, jag vet inte om du känner igen mig men....
Robin: Klart jag känner igen dig.
Jag: Jasså?!
Robin: ja, eh... Låt mig se...
Jag: Vi sågs förra året på "Lotta På Liseberg"
Robin: Ja det gjorde vi och, Eh låt mig se.... Linnea var det va?
(Blev glad som en sol)
Jag: Eh.. Ja det är jag. Och... Eh.. Jag lovade dig en sak förra året. Och jag håller alltid vad jag lovar.
(Jag gav han sin egna spegel med sitt namn på)
Robin: Vad är detta?
Jag: Din spegel.
Robin: har du gjort den?
Jag: Ja, jag gjorde ju den till dig.
Robin: Åh så snällt och så fin den är.
........
(Vi kramades och fotades tillsammans)

Ja, i dag gjorde Robin hela min vecka och så sjukt glad man blir när någon kommer ihåg än.

Nu är jag hög igen på "kändisar"
Och vill ni veta en sak? Robin är en riktigt go kille som anstränger sig det lilla extra för sina fans.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards