linneawinroth

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av linnea winroth - 3 juli 2013 23:50

Ja frågan jag fick ställa till mig själv var om jag hade mycket att göra i dag.

Jag vaknade runt 11:07 då gick jag ner och kollade vad dom andra gjorde. Runt 12:00 så åkte jag för att hämta mormor. Sen började alla ärendena som jag lovade att jag skulle göra så. Förs körde jag till mormor och hämtade henne och Skollan. Sen körde jag mormor till Coop för hon skulle ta ut pengar och hämta ut sin medecin. Sen körde vi bort till "Beranders färg" för att lämna tillbaka grundlärt som pappa köpt. Han skulle ha vit och vi fick brun. Men när vi kom till Beranders så stod det att dom hade flyttat bort till posten så då fick vi köra tillbaka för att lämna den förbaskade färgen och sen postade jag några brev och sen så åkte vi till Lotta och dom för att ge dom en massa ägg. När vi tillslag kom hem så åt vi mat som mormor hade med sig. Det var biffar med lök och brun sås. Mums vad gott det var med biffar.

Efter maten så målade jag mormors råbarkat och sen tog vi en tur till Fynda där kollade vi på möbler, fixade mormors glasögon och sen köpte mormor nya tallrikar. Sen var det bara till att köra hem henne igen och sen skynda sig hem för att ta en macka och sen åka med mamma och Zara till Stafsinge kyrka för att lyssna på när Emmi Cristensson sjöng. Det var så vackert och när vi till slut var hemma igen så kollade jag och mamma på "Små Citroner Gula".

Ja jo jag får ju inte glömma att jag köpte ramar på Fynda så jag har även hunnit att sätta in Student bilden i en vit fotograf och sen passade jag även på att fixa en ram till min mini plance/ poster eller vad det nu är för något. Så jag nu har jag ramat in Robin ?berg.

I morgon blir det till att försöka få upp postern. Den är ju ganska stor för den är 42*30cm och jag har snetak i mitt rum så måste fixa mer plats på väggarna.

Något roligt jag hittade på Fynda!

Och dagens "klockrena" gick till en fågeln som sket på våran bil.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards