linneawinroth

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av linnea winroth - 4 augusti 2013 22:45

Ja i år firar Elida 50år och det är ju inte fy skam det. Hur firar man det bäst? Jo genom att ha bryggmöte med sång och fika. Och när ett sådanthär tillfälle dyker upp så kan man inte vara sämre än att tacka ja så jag och Zara körde till Eriksberg i dag för att vara med och fira.
Jag säger bra en sak: GPS ta dig .....!!!!! Min gås på mobilen tyckte inte samma som jag. Den visade oss fel 2 gg så tillslut så stängde vi av den och så körde vi på instinkter.
Men tillslut kom vi fram och tur var väll det. Kvällen var enormt bra och jag köpte även min födelsedags present. En kofta med Elida loggan. Jag älskar den och ska nu sova i den.

I morgon kö vi tillbaka till Göteborg för då är det Lotta på Liseberg. Men innan jag kan köra dit så ska jag jobba så ja det är nog bäst att jag lägger mig.

Folk från TV10 var där och filmade.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards