linneawinroth

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av linnea winroth - 9 augusti 2013 11:00

Ja även om pappa jobbar och inte är hemma så har jag fått mina presenter.

Jag ska gå på både Gröna Lund och Rockbjörnen!!!
Sen ska jag få kolla på The sound of Music!

En kofta från Elida!!!
Jag kommer bo i denna nu!!!

Världens gosigaste nalle!!! Viktor köpte den till mig. ? Jag Älskar nallar?

Godis!!!

Ännu en tidning att lägga till min Sommar hög!

Nu ska det kladdas!!!

Av linnea winroth - 9 augusti 2013 01:43

Ja då är klockan snart 2 och jag sitter i bilen på en parkering i Varberg. Ja mamma och hennes kompisar är här i natt och snäll som jag är så kör jag och lämnar och hämtar dom på min födelsedag till och med!!!
Jobbigt att bli väckt mm skit samma!!! Jag är taggad till tusen nu!!!!!! Ja i dag ska jag har det sjukt kul även om jag jobbar i kväll.
Men som sagt jag firar min födelsedag när jag slutat jobbet på Måndag.
Nu ska jag fira så mycket det går mellan jobb och läger.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards