linneawinroth

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av linnea winroth - 18 augusti 2013 21:46

Japp i dag var jag i Göteborg hela dagen. Lotta, mamma och Viktor gjorde mig sällskap där. I dag var det Rix Fm Festival där och ja när dom hade så bra artistutbud så var jag ju tvungen att åka dit.


Så ja här är bilderna från dagen!!


GÖTEBORGS CENTRAL!

 

 

 

 

SIGNERINGEN!

                   

 

 

 

SOUND CHECK!!

     

 

 

 

FESTIVALEN!

STATE OF DRAMA!

       

OSKAR ZIA!

                     


BEHRANG MIRI!

     

DAVID LINDGREN!

 

ANTON EWALD!

     

ERIC SEGERSTET OCH TONE DAMLI!

   

MARKOOLIO!

   

ENVY!

 

ROBIN STJERNBERG!

                                     

EMILIE  DE FOREST!

           

LOREEN!

 

 

________________________________

 


Ja där var dom flesta bilderna. Sen finns det några film klipp på Oskar, David, Anton, Robin och Loreen. Men jag det tar så lång tid att lägga upp det här så ni får kolla min Facebook eller min Instagram. 

 

Nu när man är hemma så har jag stökat till det en del vid bordet men vet ni vad? jag är så trött så får försöka städa i morgon.

 

Av linnea winroth - 18 augusti 2013 03:45

Bratt var kul och ja bättre sällskap får man leta efter. Jag och Sara har alltid kul när vi är ute. Även om vi är lite udda fast med tanke på att ingen är nykter så bryr dom sig inte.

Nu måste jag sova ska vara i Göteborg pigg och glad om bara några timmar.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards