linneawinroth

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av linnea winroth - 28 augusti 2013 23:45

Ja i dag åkte jag och mamma till Stockholm. Det var min födelsedags present från dom. Och vad passade då inte bättre än att gå på Rockbjörnen 2013? Typ inget. Jag har sätt många kändisar i kväll och ja några bilder blev, fast det blev ju faktiskt mest på Oscar Zia och Sara Larsson då dom stod framför mig.

När det var sluta så passade jag på att fota Anton Ewald lite också. Ja Håkan Hellström kom med på ett litet hörn han med. Jag fick också för första gången träffa Linda Jägerström. Hon känner dessvärre inte igen mig men slitsamma jag träffade henne och det är jag glad för.

Under dagen shoppade jag en klänning

Och två par skor :)

Men ja tillbaka en snabbis till Rockbjörnen innan jag ska avrunda detta inlägg.
Anton sjöng under kvällen och när han var klar så delade han ut både skivor, tröjor och annat kul till sina fans och ja, jag fick en tröja ;)

Kvällens outfit :)

[Bild]

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards