linneawinroth

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av linnea winroth - 29 augusti 2013 21:55

Ja i dag har vi gått och gått hela dagen. Vi vaknade vid typ 9:30. Eller ja mamma gick på toa då och jag vakande då jag låg i tvrummet på en soffa. Mamma fick ta sängen för ja vi glömde sänglakan så vi köpte nytt i går men mamma köpte ett lakan som är till en dubbel säng och jag sa att det är ju inte säkert att det finns en dubbel säng och ja jag hade rätt för det var en vånings säng så vi hade ett lakan så jag sa att jag ligger på soffan. Och ja dr gjorde jag så mamma fick lugga i en säng men ja..... Kom väldig fort fram till att golvmattan var bekvämare. Så ja i dag har jag haft så sjukt ont i ryggen. Men men skit samma. Vi gjorde i ordning oss och sen gick vi till Saluhallen och åt varsin sallad på torget utanför.

När vi satt och åt och kollade på folk säger mamma att hon ser en dam. Jag hade ingen aning om hon var men vi kom fram till att det var Anita Wall. Sen hörd jag ett par ungdomar och när jag vände mig om så såg jag någon som jag faktiskt känner igen. Det var Oskar Kongshöj så ja det var ju kul att se han igen. Sen när vi hade ätit så gick vi till ett hus (husport) där min morfar bodde. ( när han bodde här i Stockholm) Sen gick vi till saluhallen och kollade där innan vi tog oss till NK. Och ja där började vi att kolla i affärer. När vi åkte hit så tänkte jag för mig själv att jag aldrig kommer orka med mammas tempo. Jag menar hon kan ju gå flera mil när vi är här. Ni vet hon ska visa allt för mig, slottet, NK, gammal stan, Djurgården, Sergels Torg, Stureplan med sturegallerian och självklart Östermalm. Men vet ni en sak? Jo i dag var det faktiskt mamma som klagade på att jag bara gick och gick. Hon hade ont i fötterna efter typ 3/4 av dagen och jag ville ju inte sluta när jag var mitt i det. Det kändes som om jag kunde gå hur långt som helst. Men ja min mamma är ju 40+ så jag fick ta och sakta ner en stund så jag bjöd henne på en Frusen yoghurt så hon slutade klaga. ? Sen köpte jag en aprikos stickad tröja och en nagelfor. Då fick jag en maskara och ett armband på köpet.

Sen lite senare köpte jag en ny väska.

Ja sen när jag ändå var i faten så köpte jag nya slingor. Sjukt snygga var dom ;)

Sen på kvällen gick jag och mamma till O'Leary's.

[Bild]

Sen vid 19:30 gick vi tillbaka till Sturegallerian för där skulle Sara Larsson sjunga. Hon är riktigt bra. Sen när vi var där fick vi någon vitamin dryck och jag fick skriva ut bilder via MakeMagic. Det är alltså så att om man taggade dom på Instagram så skrev dom ut det. Så jag passade på att skriva ut en bild på mig och Robin Stjernberg, min balklänning och en bild till Viktor.

Nu är vi hemma i lägenheten och jag har precis duchat och sitter nu på golvet vid min resväska och packar ner allt. Jag kom fram till att på vägen hit hade jag 3 väskor. 1 resväska 1 stor idrottsbag och en handväska. Nu när jag kollar i lägenheten har jag 6 väskor. Men när jag är klar här ska jag försöka ha 2 eller i värsta fall 3 väskor. Men dom måste vara lättare än när vi kom hit. Så ja nu ska jag försöka få ner mina nya skor.

[Bild]

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards