linneawinroth

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av linnea winroth - 31 augusti 2013 23:45

Ja i dag har det varit Varbergs Sparbanksdag så jag och Zara åkte dit för att kolla in det. Ja både Nasim Al Fakir, Markoolio och Oscar Zia skulle komma dit. Ja jag och Zara var där för att kolla på Oscar. När vi kon dit så tyckte vi att det var konstigt att ingen gick in men sen när vi gick närmare dörren stod det att ingången var runt hörnet och när vi kom dit stor det att det var i parken. Så ja det skulle visst vara utomhus i en park och inte nog med att det skulle vara ute det börja regna. Så då åkte vi in till stan en liten stund och åt lite mat och kom sedan tillbaka i lagom tid för Oscar Zia.


Oscar sjöng inte så mycket men han signerade och ja fråga inte hur jag hamnade där men jag var visst uppe på scenen med han och ja jag hjälpte han med papper som han skrev på. Till en början så kollade han lite konstig på mig när ag tog upp hanns penna när den ramlade ner men det gick fort innan han började vänja sig. Tillslut började vi prata lite medan han signerade. När han var klar sen så tackade han mig och jag passade på att ge han en godispåse som han skulle ha på vägen hem.


             


När jag sedan var hemma igen så skulle jag visst hämta mormor och leif för då skulle vi ha en liten kräftskiva här hemma och ja mysigt var det. synd bara att farmor inte orkade och att pappa inte var hemma men snäll som jag är så lämnade jag en kräfta till han.

och när jag ändå höll på att köra mormor och Leif var jag snäll och hämtade Zara, Margita och Matts. Så ja jag har kört runt en del men vad gör man inte för vänner?


Nu ska jag sova för i morgon ska jag och Zara till stan en snabbis.

 

Av linnea winroth - 31 augusti 2013 10:00

Presentationen av dom nominerade!

           

Oscar Zia
Yohio
Ulrik Munter
Robin Stjernberg

Anton Ewald
Molly och Mimmi Sandén


Stjärnorna minglar

         

Molly Sandén och Oscar Zia
Håkan Hellström
Robin Stjernberg
Oscar Zia

Mimmi Sandén och Oscar Zia


Under galan

   

Allt började med en konfetti kanon


         

Zara Larsson och Oscar Zia minglar tillsammans


  Daniel Paris


   

oscar Zia


 

Håkan Hellström


     

Anton Ewald upträdde


 

Mer Oscar Zia och Zara Larsson



   
Zara Larson Sjunger och Oscar hejar


 

Zara Larsson Vann två Rockbjörnar!

 

Avslutades med ännu en konfettikanon

       

När kändisarna skrev autografer!!

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards