linneawinroth

Alla inlägg den 23 september 2013

Av linnea winroth - 23 september 2013 16:34

I dag börjar jag dagen med att röja bland mina skor. Det slutade med att jag slängde 6 par och mamma slängde 1 par. Det känns lite tomt utan skorna. Nu får jag klara min på mina 14 par som jag har kvar. Haha ja, jag är skogalen.

   


Nu på eftermiddagen har jag och pappa varit och tränat på hanns jobb. Jag sprang på löpband, rodde med roddmaskin och spärrade lite. Jag slog pappa på både rodd och spärrar. Jippi stolt tjej!!!!!


Nu kommer det två fula bilder från träningen men ja jag bjuder på det.

 

       


Något som är ännu roligare än mina bilder från träningen? Jo att pappa belönar sig själv efter ett träningspass med chips och godis. Vilken duktig pappa jag har.

 


Ja just det jag plattade håret i morse efter att jag vaknade till detta.

 

och jag resultatet blev bra :D

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards