linneawinroth

Alla inlägg den 29 september 2013

Av linnea winroth - 29 september 2013 22:21

Ja id ag har jag och Zara varit i kyrkan 2 gånger på samma dag. Först var vi där vid 10:00 för vi skulle hjälpa till att bära ljus under dagens gudstjänst. Det gick bra i dag men och ingen brände sig. Som tur var ;) när gudstjänster var slut stannade vi för att prata med Markus en stund innan vi åkte hem. Sen vid 17:00 åkte vi igen för då skulle jag ut och gå med mormors hund. Och när vi ändå var i stan passade vi på att gå på en lovsångsgudtjänst med. Så ja två besök i kyrkan i dag. Men det får väll vara för att jag inte kan gå nästa vecka. Så man kan säga att jag gjorde mina "obligatoriska" timmar i dag så slipper jag göra det nästa vecka. :).

Ja just det mellan dessa två besök fick jag något konstigt för mig för jag fick ett ryck att städa min garderob så ja det gjorde jag.

Resultatet blev en tom garderob. Fint men vart tog alla kläder vägen?

Jo av någon konstig anledning blev det en riktigt stor hög på mitt golv. Och när jag väl dammat av allt så börja jag sortera alla kläder. Allt från korta linnen till tröjor med tryck. Det tog lite tid men resultatet blev riktigt bra. Synd bara att det antagligen bara kommer hålla veckan ut.

Av linnea winroth - 29 september 2013 21:16

Här är filmerna jag filmade under min dag i Partile.

Sorry men det är lite jobbigt att filma med mobilen och få bra bilder med kameran men ja dom är ändå här.

När Han sjunger
 

När han signerar
 

När han kramar :D


Sen fick jag se en lite facinerad sak på busscentralen i partille. 


   Alla bussar åker på rad :D


   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards