linneawinroth

Alla inlägg under november 2013

Av linnea winroth - 10 november 2013 21:00

I dag var det jobb som stod på min lisat. Innan jag skulle jobba såg jag på lite tv och hade en allmänt lugn dag. Eftersom det var farsdag så firade vi pappa med att han först fick två tröjor och sen på kvällen när jag kom hem så fixade jag varmfrukt med smällt cholkad och det var visst en hitt hos oss.

 

Av linnea winroth - 8 november 2013 17:00

I dag har jag och pappa varit hos Susanne och fikat. Hon bor i en super gullig lägehnet.


På eftermiddag packade jag och sen sov jag en stund. Nu är kl 17:00 och nu väntar jag bara på att Zara sk bli klar så att vi kan åka till Gunarp och busa med konfermander hela natten.

 

Av linnea winroth - 6 november 2013 17:15

Ja i dag blir det ett väldigt kort linlägg då jag är såååå sjukt trött. I natt har jag hafft mitt första nattpass så jag har sovit bort halva dagen. jag kom hem vid 7:30 i morse och då la jag mig. jag sov som en klubbad säl i föräldranas säng. Jag vakande runt 12:30 och då passade jag på att äta lite coh kolla på tv. Sen vid 16:00 la jag mig igen och sov till 17:00. Nu väntar jag på att Zara ska komma så att vi sen kan åka på Alpha. Jag vill dit nu så jag kan hem och lägga mig sen. I dag är ingen bra dag för att vara jobbig elelr skämtas med mig. jag är på uselthumör och sover vid varje chans jag får.

 

Av linnea winroth - 5 november 2013 21:00

ja i kväll ska jag jobba natt för första gången. Hur ska jag klara det? Jag är värkligen ingen kvällsmänneska och än mindre den som är uppe hela natten. Men jag får väll ta med mig en bok och läsa i natt. Hoppas bara jag inte somnar.

 

Av linnea winroth - 3 november 2013 22:30

I dag har jag flugit hit och dit.

Dagen började med att jag och Zara var på gudtjänst och sen åkte vi till kyrkogården och satte blommor på gravarna. JAg hann ju inte göra det i går då jag jobbade så fick passa på att göra det i dag i stället.

       

På kvällen var jag och Zara  tillbaka i kyrkan på kvällens minnesgudtjänst. När vi var mitt i den hörde vi när FFF firade med fyvärkerier, så ja Grattis till Falkenberg.

 

Av linnea winroth - 1 november 2013 23:45

I kväll var jag och mamma på "The Sound Of Music" på Storan inne i stan. Det var vi och 8 andra tjejer. Det var Lotta och carro, Helena och Annsofie och 4 andra som jag inte hade full koll på.

Föreställningen var toppen och vi går gärna på sådanna saker fler gånger. Det var ju så kul att det fanns många blandade åldrar med i musikalen.

Självklart var det många kännda ansikten med i föreställningen. Jag kännde igen 11st skådisar och det var ju inte fy skam det.


Nu ska jag kolla igenom ett dokument och sen sova.

I morgon blir det jobb under kvällen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards