linneawinroth

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

JULAFTON

Av linnea winroth - 24 december 2013 17:00

JAAAAA det är jul!!!!

Min dag började vid 8:25 då jag gick upp och fixade mitt hår. Jag lockade det dagen till ära och sen var det bara till att leta fram sin nya klänning och sen dra till Zara. Vi hade en liten julfrukost där med hennes mamma och "Särbo"

Sen locakde jag även Zaras hår inna vi åkte in till kyrkan för att gå på gudtjänst. Mysigt var det och när jag sedan kom hem så höll pappa på att slå in dom sista julklapaprna och då passade jag på att sitta med datorn och lägga in mymusik i mobilen som jag ska ha på fredag då vi drar till storstan.


Nu sitter jag här i min nya klänning och lockat hår för andra gången i dag.  Morgonens lockar hade börjat ge sig och när jag sen försökte förbättra dom så blev det inte så bra så jag passade på att ducha och locka det en gång till.


Snart drar vi till mormor och firar.

Sist men inte minst (eller jo, jag är minst) så önskar vi er en riktigt GOD JUL!!!!!!  

 

Att göra lista:

10 Dec - Stockholm

11 Dec - Orup

12 Dec - Arbets Intervju

13 Dec - Lucia

14 Dec - Musik Hjälpen 2013

15 Dec - Jobb

16 Dec - Jobb

17 Dec - Levande Julkrubban x2

18 Dec - Levande Julkrubban x2 + 1

19 Dec - Jobb

20 Dec - Jobb

21 Dec - Levande Julkrubban x3

22 Dec - Jobb

23 Dec - Jobb

24 Dec - JULAFTON

25 Dec - Grand

26 Dec - Packa resväskan

27 Dec - Stockholm

28 Dec - Stocholm

29 Dec - Stocholm

30 Dec - Stocholm

31 Dec - Stocholm

1 Jan 2014 - Kommer hem

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards