linneawinroth

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av linnea winroth - 12 januari 2014 20:15

Japp nu har man boat in sig i sitt rum och sovit första natten i den nya sängen.


I dag har jag först varit ute och gott med Christian. Vi gick förbi busshollplatsen, Duvans Dagis, tågstationen och sen gick vi längst vattnet och sen hem.

En väldigt bar promenad runt Saltsjö-Duvnäs kan jag säga.

Sen åt vi en lite lättare lunck innan hela familjen gick ut för att åka pulka. Backen låg på en liten höjd (Självklart är själva backen en höjd i sig) men den låg liksom så att man kunde se till småbåts hamnen. Olyckligtvis åkte Ingrid (den yngsta dottern) in i ett träd. Men efter att ha åkt igen så är allt nu frid och fröjd med henne. Hon har ändast ett litet ärr på kinden.

 

Efter en tur i backen ser jag ut som en tomat i ansiktet. Jag är illröd på kinderna och öronen pulserar lite. Deom ska nog bara få tillbaka sin värme innan dom återgår till det normala.


På kvällen åkte jag och Christian och handlade på Ica Maxi. Och ja affären är stor för att vara en "Affär". Jag  menar den är mycket större än mat butikerna hemma i Falkenberg men den är även långt ifrån så stor som Gekås.


Nu sitter jag här och myser för mig själv. Jag är ju egentligen ledig på helgerna men i dag så får jag ju se hur barnen är när dom inte är på Duvan.


I morgon är det Måndag och då ska vi till Dagis och sen ska jag försöka hitta hem igen. Ja jag är inte så bra på alla dessa vägar som finns här.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards