linneawinroth

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av linnea winroth - 14 januari 2014 13:19

I dag var det skarpt läge då jag skulle ta hand om barnen helt själv. Det fanns ingen som jag kunde fråga men som tur var så gick det bra ändå. Men i morogn ska vi vara ännu snabbare och vi måste gå upp ännu tidigare för i morgon blir det simhall för barnen. Nej jag ska inte med, dom ska göra det med dagiset.

I dag skulle dom visst ha Gympa så dom hade med sig sian idrottskläder till dagis. Allt gick bra tills dess att vi skulle ta på oss yterkläderna för då blev det mycket skrik. Men det gick det med till slut och dom var nöjde när vi var framme på dagis.


När jag kom hem så hade våran "städerska" så då fick jag försiktigt plocka undan i köket och sen försvinna in på mitt rum ett tag innan jag tillsut gick ut för att hitta till Ica och där köpa mitt SL kort som jag ska ha nu fram tills vi åker iväg. Sen när jag hade köpt mitt kort försökte jag ta mig bort till Nacka Forum för att pröva att åka buss. Nej det är inte som i Falkenberg där det typ finns 2 bussar att välja mellan. Utan här finns det typ 27 olika och alla går via Nacka forum.

 

När jag kom dit passade jag på att gå runt lite och kolla vad som fanns där. Jag hittade bland anant Panduro Hobby där jag gick in för att köpa material till ett armband som jag lovade att göra till mamma.  

Grejerna jag köpte. Resultatet får ni se om ett par dagar när jag får tid att göra det vill säga. Sen gick jag in en snabbist på Akademibokhandeln. Jag funderade på att köpa en bok men hejdade mig sedan och kom fram till att jag måste läsa ut den boken som jag har med mig. Så det blev ändast en nyckel ring till min husnyckel. Jag är så rädd att tappa bort den så nu har jag en söt nyckelring med ett hjärta på. Det står även "Älskling" på det. Vad det betyder får ni själv lista ut.

 

Sen när jag var klar där inne på Nacka forum så åkte jag hem och åt lite.


Nu sitter jag på rummet och äter medan det städars på övervåningen.

Snart när jag har skrivit klart detta inlägget så ska jag gå upp och förbereda kvällsmaten innan jag ska gå och hämta barnen på dagis.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards