linneawinroth

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av linnea winroth - 15 januari 2014 19:31

I dag prövade jag på att ta tåget in till stan. Det gick suveränt att åka tåg. Det var en riktigt mysigt gammalt tåg som man måkte i. Sen tog jag tunnelbarnan från slussen in till T-Centralen. Sen gick jag Drottning gatan fram och slutade borta vid salohallen. Sen passade jag på att gå längst vattnet tillbaka till Slussen. Under dagen köpte jag en "Kompis bok" Kan ju roa mig själv med det på dagarna fram tills dess att jag vet vad jag ska göra med mitt lilla liv här.


Sen när man var hemma i huset igen började jag med maten och sen prövade jag att forma saker i Socker Pasta. Det blev en liten båt och en prinsessa så det delade August och Ingrid på när dom kom hem från daigset.


Nu är man ledig och då sitter jag och fyller i min kompis bok me det som går att fylla i om Zara. Jga grillade hen ganska hårt innan så hon fick 8 sidor hon skulle svara på.


Sen när jag är klar med det som ska jag lägga ut alla frågorna här på bloggen utifall ni också har tid och orka att svara på det.


Men innan jag avrundar detta inlägger ska jag visa vad jag höll på med i går kväll när jag var ledig.

Så med hjälp av dessa sakerna.

 

Blev resultatet två armband till mig och mamma.

   

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards