linneawinroth

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av linnea winroth - 16 januari 2014 11:50

Japp då är alla 52 frågorna klara.

Här nedanför kommer alla :D Har ni lusta att svara på dom så gör det i komentaren, via facebok, mail eller mobilen. :D


________________

Profil

Namn: …........................

Smeknamn: …........................

Facebook: …........................

E-post: …........................

Blogg: …........................

Myspace/Webbsida: …........................

Mobil: …........................

Adress: …........................

Födelsedag: …........................


Kryssa

Vänsterhänt   -   Båda    -  Högerhänt


Röstar på:

Grönt     -   Rött

Blått    -  Blangt

Inte alls      -   Ej myndig


Personlighets typ:

Emoo     -   Backslick

Wannabe     -   Hemlös

Gangster      -  Glidare

Tuffing      -  Nörd

Svensson   -   Adlig

Rockare  -   Kändis

Popsnöre    -   Fjortis

Stekare   -   Brat

Annat:..........


Boende:

Rum   -   Egen lägenhet

Kollektiv   -  Hemma

Överallt   -  Koja

Slott   -   Inneboende

Studentrum   -   Mellan boenden

sambo    -  Särbo

Häktet    -  Bondgård

Squat Annat:..............


Antal gånger jag har flyttat:

1-3

4-6

7-10

10-15

15+


Klädstil:

Vandlig    -  Klassigt

Sportig    -  Kostym

Bohem    -  Rockig

Snobbig    -  Trendig

Jordnära   -   Ledig

Modern    -  Färgglad

Svart    -  Rosa

Nakenfis    -  Annat:.............




Äter inte / är allergisk mot: 

(Dela upp det i två grupper)

Lever      -  Kött

Veganar      -  Vete

Mjölk      -  Nötter

Godis    -   Gelatin

Sushi   -    Starkt

Pizza    -   Ägg

Fisk    -   Äter allt

Annat:.........................


Status:

Kär     -    Okär

Olyckligt kär   -     ihop

Gift    -    Förlovad

Hemligt

Dejtar denna personen:.....................


Syselsättnig:

Student     -   Jobbar

Arbetslös     -   Ledig

Rik    -   Hemmafru

Mellan Jobb    -    Tiggare

Annat:.........................


Världens bästa internett sida: WWW. …....................................

Favoritlösenord på Internett: …..............................

stjärntecken: …........................


Mina bra/dåliga egenskaper:

(Dela upp det i två grupper)

Hemlighetsfull      -   Lyssande     -     Öppen

Fördomsfull      -   arg       -   Pratglad

Mysig       -   Framåt       -   Tillbakadragen

Överlägsen     -     Glad     -     Ledsen

Deppig      -   Mordisk      -   Aggro

Beslutsam      -   Självständig      -   Virrig

Galen     -     Smart     -     Eftertänksam

Blyg     -     Ordenklig      -   Flitig

Pålitlig      -   Otrogen      -   Kärleksfull

Generös     -     Försiktig      -   Enkel

Filosofisk      -   Intellektuell      -   Äventyrlig

Excentrisk     -     Kännslig     -     Lättrörd

Djurvän    -      Allvarlig     -     Mångsidig

Fokuserad     -     Besynnerlig      -   Rar

Charmig     -     Falsk      -   Kaxig

Barnslig     -     Ordinär     -     Förvirrad

Skrytig      -   Trogen      -   Rastlös

Frispråkig     -     Självsäker     -     Samlad

Annat: …...........................................
...............


Första intrycker av dig som äger boken: …...................…...................

Hur träffades vi: ….....…...................

Vad har vi gemensamt: …...................…...................

Vad är det bästa med dig: …...................…...................

Vad jag önskar mig i present: …...................…...................

Så många par skor har jag: …...................…...................

Det här skulle jag göra för en miljon: …...................…...................


Jag är mest känd:

För min dokusåpakarriär    -   I polisregistret

För min blogg     -   För mitt välbekanta jobb

För mina OS-medaljer    -   Genom skvallerpressen

För att vara poppis i skolan    -   För mina världsrekord

Som party crusher     -   Som teachers pet

Som smart-ass     -   Som streetsmart

Som player     -   Som slagskämpe

På Facebook     -   Som den som har svar på allt

Som hjärtekrossare

Annat: ….…...................


Jag vill bli känd som: …...................…...................…...................


Mitt favoritväder:

Ösregn    -   Hagel    -   Regnbåge

Steksol     -   Vårvind     -   Nyregnat

Åska     -   Sensommar    -   Midsommarväder

Duggregn    -   Töväder     -   Storm

Dimma    -   Molnigt     -   Annat: ........…...................


Kom till mig om du

behöver hjälp med:

Flytt     -   Pepp-talk    -   Kärleksproblem

Någon att fika med     -   Partyfixare    -   Karriärsvägledning

Andlig vägledning     -   Låna pengar     -   Någon att gå ut med

Ha filmkväll     -   Fixa Middag     -   Hänga

Någonstans att bo    -   Indriva ett lån     -   Något tekniskt

Fysisk närhet     -   Annat: ........…...................


Låt som satt sig på min hjärna just nu: ........…...........................…...................

Fobier jag har:........…...........................…...................

Senaste filmen jag laddade ner en film:........…...........................…...................

Bästa veckodagen är: ........…................... för att: ........…...........................…...................

Någonting jag är noggrann med: ........…...........................…...................

Något jag slarvar med: ........…...........................…...................

Ett ordspråk som kan vara bra att kunna är: ........…...........................…...................

mitt mest använda ord: ........…...........................…...................


Erfarenheter:

Hoppar bungyjump     -   Varit på festival     -   Varit i Thailand

Streakat    -   Ljugit för dig    -   Raggat upp en främling på stan

Provat drågor     -   Snusat     -   Hånglat hemma hos föräldrana

Rökt    -   Skolkat     -   Hoppat 10m från hopptorn

Haft one-night-stand    -   Fuskat med skatten    -   vLjugit för läraren eller Chefen

Mördat grodyngen    -   Ätit rått kött     -   Försovit mig mer än 10gånger

Bränt mig i solen     -   Varit på blinddate    -   Blivit åksjuk

Solat naken    -   Åkt på chater     -   Fuskat på prov

Skickat felsms     -   Redigerat en bild på mig själv i Photoshop

Busringt     -   Tjuvåkt på bussen    -   Stuligt en cykel

Varit otrogen     -   Dansat i regnet     -   Googlat mig självs

Annvänt kläder ur smutstvätten     -   Snattat

Internett dejtat     -   Hålligt tal     -   Varit hemligt förälskad

Mobbat någon    -   Dansat på Bardisk     -   Läst en bok på en dag

Gjort slut     -   Skrivit en dikt     -   Strippat

Badat på vintern     -   Glömt stänga av mobilen     -   Annart Coolt:...............


Fyll i linjen


Jag förlorade min …........... på/i/med …........... och kände mig …........... över detta.

När jag är 49år ska jag …...........…........... på/med …...........…........... för att…...........…............

Första kärleken hette…...........…........... och skedde när jag var …...........gammal. Vi träffades senast …........... och då tänkte jag…...........…...........

Bästa hånglet genom tiderna är …...........…...........och det inträffade …...........…........... Vi hånglade och …...........

Jag känner mig snuskig när jag…...........…...........…...........

När jag är ensam brukar jag…...........…...........…...........

Jag har hånglat med så här många…...........…...........

Jag har…...........…...........med…...........…........... som jag ångrar.

Jag borde…...........…........... fast det vågar jag inte.

Jag gjorde bort mig när jag…...........…...........…...........

Jag ogillar när du…...........…...........…...........

Jag blir orolig för dig när du…...........…...........

Det bästa med våran vänskap är …...........…...........…...........…...........

Detta visste du inte om mig…...........…...........…...........

Nästa gång vi träffas ska vi…...........…...........


Musiksmak:

Rock     -   Pop     -   Metal

Schlager     -   Dansband     -   Disco

Hip-hop    -   Soul     -   R´n´B

Country    -   Annat: …...........


Mina värsta synder: …...........…...........…...........


Fritidssyselsättning:

Daraspel    -   Sova    -   Yoga

Festa    -   Teater     -   Bio

Fika     -   Läsa     -   Annat: …...........


Detta tycker jag om dig, med en mening:…...........…...........…...........…...........

Det här vill jag göra med dig i framtiden: …...........…...........…...........

En sak jag vill tillägga: …...........…...........…...........

_________________

Så har ni inget att gör svara på frågorna :D


Nu ska jag städa lite inna barnen ska hämtas från dagis.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards