linneawinroth

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av linnea winroth - 18 januari 2014 22:30

I dag satte jeg mig på tåget hem och i dag överraskade jag både Zara och mormor. Zara var riktigt förbluffad av att jag är hemma. Hon kramade mig och var gansak tyst den första halvtimmen. Men sen kom alal dom där frågorna. Så ja vi pratade ett bra tag. Sen på kvällen åkte vi till mormor. Eller mamma, pappa, Lotta och Jörgen skulle dit och ha mysigt. så jag var bara som en bonus. Hon var så glad att jag var där men först trodde hon att jag bara var hemma över helgen och skulle tillbaka. Men sen började hon nog nästan gråta när hon fick reda på att jag stannar denna gången.


Vad som är orsaken till att jag åkte är nog inget jag ska ta här. Jag vill inte ställa mig på någons sida så ja, situationen är som den är. Vill ni värkligen veta det så får ni fråga mig.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards