linneawinroth

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av linnea winroth - 30 januari 2014 22:15

I dag satt jag och funderade på om man kanske skulle göra något med dom närmaste vännerna. Efter mycket pusslande så fick jag till en dag och sen var det bara att bjuda dom. Så pysslig som jag är så gillar jag inte att bara annvända den nya grejen som kallas Internett. Jag vill ju ha något all sitta och knåpa med. Så jag gjorde som man gjorde innan denna sak fanns. Jag satte mig ner och börja skriva inbjudan.

 

Så ja efter en stund var dessa små rullar klara att levereras.


Så då gick jag ut och börja dela ut dom. Det slutade med att jag hamnade hos Daniel en stund. Haha ja Daniel är inte den bästa på att laga passande mat men den var säkert god ändå. Haha Sorry Daniel men det var ju så kul.
Sen på vägen hem åkte jag, pappa och Viktor till McDonald's och köpte mat. Jag prövade för en gångs skulle något nytt. Men tror ni att min mage var lika glad för det? Haha Nej skulle inte tro det. Nu har jag så fruktansvärt ont i magen. Så jag åt typ bara halva hamburgare. Jag får hålla mig till mina nuggets och cheesburgare. Det är ju inte fy skam det heller.

Nu ska jag lägga mig, har varit vaken sen kl 5:55 i dag.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards