linneawinroth

Alla inlägg under mars 2014

Av linnea winroth - 3 mars 2014 22:45

Svensk tid: 15:15

Lokal tid: 21:15


Ja i dag var de det ju sista dagen här i Vietnam innan vi åker hem i morgon. Mamma och jag har varit ute och köpt det sissta vi vill ha med oss hem. Jag har valt en rishatt till mig och Viktor. Mamma köpte Convers till sig själv och sen köpte hon även en löpare till mormor och jag köpte en present till zara.


Det är både skönt och tråkigt att åka hem i morgon. Jag menar visst saknar jag alla där hemma och komma tillbaka till vardagen men här är så härligt då man inte behöver tänka på någon speciell tid och man äter ju för hur lite osm hellst.


I morgon flyger vi vid ca 19:55 men vi åker redna vid typ 16:00. Så vi har ju en dag i morgon också och då köper vi väll för att vi ska.

     

 

Av linnea winroth - 2 mars 2014 15:00

Svensk tid: 15:00

Lokal tid: 21:00


Japp i dag har vi solat och badat det sista inna vi åker. Ni vet poolen här på Palace Hotel har stängt på Måndagar då dom städar poolen och vi åker ju på Tisdag så sista dagen var i dag.

På kvällen var vi på Café Ciao för att pappa skulle få sin efterlängtade topatsoppa med vitlöks bröd. Han var riktigt nöjd me den och soppan var visst lika god denna gången som sista vi var här och åt. Vilket var ca 6 år sen. Ja det var ju ett tag sen men vill man ha en god soppa så kan man vänta så länge. Eller ja det var åtminstonde vad pappa sa. Jag åt någon kött gryta med ris. God var den ju också och ja mamma tog någon gryta och viktor åt vitlöksbröd och drack cola.

   

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards