linneawinroth

Alla inlägg den 21 april 2014

Av linnea winroth - 21 april 2014 21:32

I dag fyller "lilla" Zara hela 19år!!!

 

Så dagen började med att jag och mamma åkte iväg och köpte något till Zara. Sen satte jag mig och skrev lite innan jag skulle till Zara och umgås med hennes familj innan vi skulle in till stan. Där hade vi mysigt en stund innam vi träffade Markus och Zara fick som present av han. Det blev ett paket Obo'y, och det gillas ju alltid. Jag menar vem gilla rinte Obo'y? Haha ja så kan det också vara. När vi var klar i stan åkte vi hem till Zara igen och sen kom mamma äntligen och då blev det Daim tårta. 

   

Ps. Zara gillar inte att man fotar henne när hon ska skära tårta.


På kvällen var mamma, Viktor och jag på Mandy's Diner och åt mat. DEt var min och Viktors påsk present från föräldrana. Pappa skulle också med men han blev sjuk så han fick stanna hemma. 

 

Abbe jobbade visst där :D

    

På vägen hem så tog vi och köpte vi hem detta.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards