linneawinroth

Alla inlägg den 25 april 2014

Av linnea winroth - 25 april 2014 12:12

I går bestämde jag mig för att äntligen gå och skaffa mig ett nytt objektiv. Jag har länge velat ha ett bättre objektiv men har aldrig riktigt unnat mig det för jag har kollat på det ofta men säger att det är mycket pengar hit och dit. Men i dag gjorde jag det. Nu är jag riktigt nöjd för jag behöver inte längre fråga om jag kan få låna ett objektiv bara för att fota något speciellt. Jag vill ju hellst inte låna någon annans grejer för ofta eller hellst inte alls. 


Det är ett stort objektiv typ 80-300 tror jag det är. Men säker är jag inte. 

 

När jag ändå köpte ett objektiv passade jag på att köpa ett minnerskort för mitt kort får inte plats med så mycket när jag väl fotar. 


Nu ska jag börja avrunda här för jag ska snart iväg och jobba. 


I morgon bär det av mot Göteborg för att heja på kusinerna som är med i Tough Viking.

Men mer om det i morgon. :D

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards