linneawinroth

Alla inlägg under april 2014

Av linnea winroth - 20 april 2014 20:15

Ja då är det dagen efter och pappa är riktigt seg sen i går. 

Vi var hos Yvonne och Kalle och där var även Susanne och Peter. Vi hade det trevlig alle sammans. 

Maten i går var riktigt god.

   

I dag återvände vi till dom igen men då skulle pappa hjälpa till att flytta en stubbe. 

Den kom väll inte så långt men den är inte så hög längre. 

 

Av linnea winroth - 19 april 2014 17:00

Japp i dag har pappa och jag varit på kyrkogården. Min farfar skulle fyllt 84 år i dag. Nu i kväll ska vi till faster och fira Påsk. Det blir pappa, Viktor och jag och sen kommer min andra faster coh hennes kille dit. Vi får se hur läng Viktor kommer stå ut. 

 

Av linnea winroth - 18 april 2014 22:00

I dag var jag och Zara i kyrkan redan vid 9:00. Vi hade gått med på att hjälpa till i kyrkan under gudtjänsten. Vi klädde ut och och sprang barfota under en läsning. Det var isklallt men vi överlevde det med och sen åkte vi hem och vilade några timmar inna vi skulle handla lita inför både Påsken och sen även hennes kallas på Måndag. 

 

Av linnea winroth - 17 april 2014 23:45

I dag har vi varit i Göteborg hela eftermiddagen fram till nu. Ellie fyller ju år på söndag men vi firade henne lite i dag. Hon fick en klänning och nagellack av oss och av mormor och Lif fick hon en cykel. Vem åkte på att sätta ihop den?

 

Jo jag fick göra det. Det tog tid men kul var det. och resultatet blev en cykle som hon inte kunda lita sig ifrån.

 

Efter några timmars cykling, springande och busande blev hon trött och höll på att somna i mitt knä.

  

På kvällen kolalde vi på Sebbe som spelade match. Det slutade med 2-0 tror jag. hihi jag var inte så inne i machen men Sebbes lag vann. 

 



Av linnea winroth - 16 april 2014 21:45

I dag var det marknad i stan. Och jag hade turen att vara där två gånger. Först var jag där med mamma och Viktor. Vi kollade på en passade present till Ellie som fyller år på Söndag. Men vi ska dit redan i morgon. Vi ska kolla på Sebbe som spelar match på kvällen och så tänkte vi besöka kusinerna under dagen.

 

Zara kom ju hem från Göteborg i dag och då passade vi på att äta mat på Burger In och sen gick vi på gudtjänst.

Kul som vanligt att umgås men henne. Vi fick även ett uppdrag till Fredag. Vi ska visst klä ut oss till Gudtjänsten. 

 

Av linnea winroth - 15 april 2014 22:30

Ja dagen var ju en riktigt trevlig dag. Nej men jag har väll inte gjort så mycket under dagen men på kvällen åkt jag till Parama för att ta en ridtur. Det slutade med att vi käkade glass i hennes kök.

   

Av linnea winroth - 12 april 2014 19:15

I dag har jag jobbat 6:45-11:30. Det var en riktigt kort dag på jobbet. Men kul var det ändå. Jag har fanstastiska kolegor och man skrattar alltid på jobbet. 

På eftermiddagen så var mamma och Viktor på fotboll och nu i kväll så sitter jag och myser med en film.

 

Av linnea winroth - 11 april 2014 23:59

Jaha då har man precis kommit hem från Storan efter en fantastisk föreställning. Jag tog med mig mormor och kollade på The Soudn of Music. För mormor var det första gången som hon såg den. Hon hade ingen aning om vad det var för något bara hört talat om att den skulle vara bra. Jag däremot har sett den en gång förut och jag blev lika glad denna gången. Mormor var också nöjd med kvällen. Vi var nämligen i stan först och köpte byxor till henne och sen åt vi på Burger In innan vi gick in till HemmaKväll och köpte godig innan dom hade insläpp. 


Kvällen ar väldigt lyckad även om man vissa gången skämdes för mormor och blev lite sur på henne för att hon tvunget ville hem med det samma efter föreställningen men jaja, jag hann ju ändå prata med Freja lite och ja Linn med.


Ensemble: 


 

Men jag tycker det var riktigt tråkigt att jag inte äns hann säga hej till varken Emma, Julia eller Robin. Men jaja inte för att alla dom skulle läsa detta men jag får väll hälsa här till dom.

Så om ni läser detta: " Hej Julia det var länge sedan! Emma och RObin ni var fantastiksa i kväll med. Jag gilölar värkligen att kolla på er alla när ni står på scen. Ni alla är så duktiga! jag kommer nog snart att komma och kolla på fler saker ni gör." "Freja hoppas du inte föräter dig på godiset nu ;)"


Skulle sagt att om ni inte har sett den så gå och kolla på den. Men detta är sista helgen dom spelar och ja det finns ingen fler biljetter. Men jag kan säga att dom som sett den har hafft tur och fixat biljetter och dom som inte har sett den har missat något. 


Nu måste jag gå och lägga mig för ska faktist upp och jobba kl 6:45 i morgon så ja jag borde kanske sova lite nu. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards