linneawinroth

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av linnea winroth - 23 juli 2014 22:31

I går var jag på Liseberg med Ian. Vi hade super kul och tur hade vi också. Vi vann 4kg choklad var. 

Dagen började ganska segt med först kö in till Liseberg och sen kö till dom 3 första atraktionerna. Vi började med Uppsvingen och sen Atmofer innan vi åkte Kolorado och SpinRock. Då var det ca 25-40 min kö. Sen gick vi och åkte Balder och där var det 50min kö. Men efter det värkade det släppa lite för då var det ingen kö som var mer än 30min lång. Men sen gick det också fortare än tiden som stod. Så vi hann med att åka näst intill allt. Vi gick till och med på HotellGasten. Fy f*n vad jag skrek. Men oj va kul det var. 


När vi gick hem runt 23:00 så hade Ian först vunnit 2kg Dajm, Sen kom jag med först 2kg Marabou Mjölkchoklad och sen 2kg Toblerone och precis innan vi skulle gå vann även Ian 2kg Kexchoklad. Så jag vi fick en trevlig promenad till stationen med våra vinster. 

         

Utsikten från Lisebergstornet. 

 

Våra vinster :D

 




Av linnea winroth - 23 juli 2014 20:02

Ja veckans höjdpunkt var ju i Måndags men bilderna och filmerna kommer ju i dag. Precis som jag lovade. 


Rep:

   

Genrep:

                                     


               

Det var ju så varmt under genrepet så alla scenarbetare gick runt och delade ut vatten till publiken. Snällt av dom för annars skulle vi nog svimma i den värmen som var.


     

Live trailen spelades in med Eric Saade och sen spelade vi även in en trailer till den 4Aug.


Live:

         

     

             

         

        

 



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards