linneawinroth

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av linnea winroth - 2 augusti 2014 23:37

Dennna helgen är det bara jag som är hemma medan dom andra är med Viktor när han har cup i Helsingborg. Viktor åkte vid 9:00 i går och mamma, pappa, Lotta och Jörgen åkte runt 15:00. Så i helgen bor Zara här med mig. I går var vi på Gekås efter mitt jobb och då handlade jag några grejer till min födelsedag som är om en vecka. På kvällen var vi på Oasen och när vi sedan var hemma runt 22:00 såg vi på film.


I dag har vi varit i stan och köpt snöre, ätit frusen youghurt och kollat på folk. När vi kom hem satte vi i gång med att skrubba alla 40 glasburkar som jag ska ha till mitt kalas. På kvällen blev det Thai mat och sista delen av High School Musical och även en fars från Vallarna. Runt 22:43 börja vi äta jordgubbar med Nutella så just nu är vi proppmätta och ligger i sängen och pratar. Eller ja Zara ligger och pratar med någon i telefon och jag sitter ju vid datorn och bloggar. Men när jag är klar med detta så ska jag återgå till att kolla lite bilder på "We Heart It" inna jag ska försöka sova. Sanningen är att jag inte är speciellt trött. Vi var uppe till typ 1:30 i natt och som till ca 11:00 i dag så jag tycker vi ska vara uppe ett tag till. Fast eftersom Zara kommer prata ett tag till så sover hon nog inte på ett tag. 

 

Jo just det, När vi var i stan så köpte vi varsin dricka. Och när vi kom hem så var dom varma så vi la in dom i frysen. Sen 3 timmar senare hade jag lite problem att dricka min dricka. Konstigt nog hade inte Zara samma problem som jag. Hon hade ju Festis. 

Jordgubbar och Nutelle är riktigt gott men inte efter mycket mar och i värmen som blir efter en heldag med sol. Då orkar man typ inget.

 




Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards