linneawinroth

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av linnea winroth - 10 augusti 2014 21:45

I kväll har jag och Viktor varit i Teatergläntan för att kolla på "Vi På Saltkråkan". En toppen föreställning i en fin skogsmiljö. Jag tycker att dom har lyckats med att få en skog att lika skärgådsmiljö. 

Jag gillar alla Astrid Lindgrens sagor för det är ju en stor del av min barndom så man blir aldrig för stor för att kolla på dom. 


Här kommer bilder från kvällen:                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Av linnea winroth - 10 augusti 2014 11:29

Oj va tomt det känns nu när man har vaknat och kollar igenom huset. 

Min 20 års dag i gpr var toppen. Det fanns så många som var med och firande min speciella dag. Och även dom som inte kunde närvar just hemma hos mig så fanns det många som grattade mig. 


Det fanns ju många som ville veta vad jag skulle göra med mina glasburkar och här är svaret. 

 

Det var till välkomsbålen. Fanns med och utan alkohol. 


Sen till efterätt blev det Tobleronepannacotta med hallonsås. 

 


Nu får jag väll visa allt jag fick i går:


Av mamma, pappa och Viktor fick jag 2000kr och en hemlig resa samt 20st rosa rosor.

  


Av Fmiljen Möller/Winroth fick jag ett halsband, en ring och en ny berlock till mitt Pandora Armband. Allt är självklart rosa.

 


Av Familjen Bengtsson/Larsson fick jag en stor provdocka     

   

 

Fick även ett par armband av Julian


Av Yvonne och Kalle fick jag bakskålar, slickepott, en slev och mini muffins formar. Allt självklart i rosa.


Av mormor och Leif fick jag 500kr och blommor

 


Av Susanne, Peter, Jesper och Simon fick jag "Cult" ljusstake.

 

 


Av Marie och Martin fick jag en ungsform

 


Av Nicklas fick jag en pannkaksjärn  

 


Av Johanna, Horian och Luca fick jag Choklad fondy


Av Familjen Persson/Gustfsosn och Pontus fick jag ett presentkort på Ticknet och blommor

   


Av familjen Eriksson fick jag ett presentkort på Audio Video (Bilden åvan)



Av Zara, Margita och Mats fick jag en blomvas och blommor.

 


Jag fick även 300kr av Farmor.


Jag vill än en gång tacka alla som ville vara med och fira min stora dag med mig.

Nu är jag 20 och tänker inte innom den närmsta veckan dra till Systemet. Så sorry men i alla fall. Nu ska jag klä på mig och sen drar jag och mamma till Net On Net.


I kväll blir det Saltkråkan med Viktor så ska städa upp lite innan vi drar.

   



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards