linneawinroth

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av linnea winroth - 15 augusti 2014 17:26

I Onsdags skrev jag här i bloggen att jag hade jobbat mitt sista natt pass. Så fel jag hade. I går så rinde dom från jobbet runt 21:00. Okej mamma ringde mig och frågade. Vi jobbar ju på samma jobb. Så snäll som jag är så kom jag in och jobbade natten. Så i dag är jag ledig. Skulle ju jobbat dagen i dag men det orkar  man ju inte så Noii tog mitt arbetspass i dag så att jag junde sova. 


Pappa kom in och väkte mig runt 14:00 när han skulle åka och efter det så kunde jag inte riktigt somna om för det är typ som om ens telefon vet att man är vaken för då börjar den plippa och saker händer på den bara för att man försöker somna om. Tillslut gick jag ner och satte mig med mamma och kolla på film. En ganska komstig film som jag tröttnade på ganska fort. Så medan mamma kollade klart på den så kollade jag Aftonbladet. 


Nu ska jag gå och typ byta kläder sen ska jag väll ut och gå med mamma. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards