linneawinroth

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av linnea winroth - 21 augusti 2014 22:17

MIn bil är äntligen klar. Ni förstår att förra veckan så började min bil krångla lite. Först la mitt bilbatteri av och sen så började bromsarna ta dåligare och dåligare och en dag så fanns det ingen broms fraft kvar i min lilla pärla. När pappa sedan kollade den så visade det att det läkte bromsvätska och då hade jag ingen broms på vänster bak. Så det blev en tur in i garaget där den har stått i några dagar. Jag har varit riktigt orolig för jag behöver min bil i morogn då jag ska på läger. Men pappa är den bästa i världen så i tre dagar har han både jobbat hemma med bilen och på jobbet. Han har varit riktigt slut när han kommer hem från jobbet på kvällen men nu äntligen bleva han klar. Så nu går bilen som aldrig förr. Eller ja den stannar ju, eftersom det var det som var problemet. 


När bilen var klar så åkta jag och Zara och tankade den och sen handlade vi även mat och ett kamerastativ till mig. 

Nu i kväll har vi suttit och skrivit budord på stenar som vi ska ha till vårat kommande läger som börjar i morgon. 


Just precis nu har jag packat klart min väska inför i morgon. 


Nu ska jag fortsätta med litte skrivande för ett kommande projekt här hemma. Men inte mer om det just nu. Ni får vänta en månade eller så. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards