linneawinroth

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av linnea winroth - 24 augusti 2014 17:46

Japp nu är man hemma eller ja vi var hemma redan 00:11 i natt. Vi valde att åka hem efter midnats messan i går och eftersom det tog slut lite tidigrae än planerat så kom vi även iväg tidigare än planerat. Så det var bara hem och sova och sen upp igen till 9:00 då vi skulle till kyrkan. Nu sitter jag i min pyamas och myser i soffan med några bra filmer och lite Aloe Vera dryck. 

Just nu sitter jag och kollar på filmen " The Fault In our Stars" eller " Förr Eller Senare Exploderar Jag" som den heter på Svenska. En sjukt bra film tycker jag. Den handlar om en tjej vid namn Hazel Grace som diagnosernas med fjärde stadiet av sköldköttelcancer vid 13 års ålder. Två år senare sker ett medicinsk mirakel och tumörerna krymper, i alla fall tillfälligt. Hazel blir ivägtvingad av sin mamma till kyrkans stödgrupp för unga med cancer och där träffar hon Augustus Waters som också varit sjuk i cancer och fått amputera benet. Intresse uppstår och de två börjar umgås och blir kära.

"Två tonåringar som möttes och delar en kärlek som går emot alla odds."

 

Sen någon gång så ska jag börja se över mina saker. Kanske ska börja med att packa upp allt från lägret och sen bysta väska för att börja packa inför Onsdag morgon. 

 

Men nu ska jag återgå till min film.   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards