linneawinroth

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av linnea winroth - 25 augusti 2014 23:15

Jag gick hemma här och började packa lite inför min lilla resa till Stockholm på Onsdag och så tänkte jag att det var ju synd att inte jobbet ringde i dag. För man vill ju både jobba men ändå vara ledig. Jobbet brukar ju ringa på morgonen typ redan vid 6:45 men klockan hann ju bli 10:30 och mobilen var helt tyst men sen så då kom det ett smsa så jag fick hoppa in 16-22. Det var kul att få komma tillbaka till som "Vandliga" andelning igen. Ska jag vara ärlig så vet jag inte längre var jag tillhör för jag jobbar ju på både våning 2A och 2B, 1 och 1B men ibland händer det att jag är på våning 3 också. Jag är ju liksom lika mycket på våning 1 och 2. Men själv så känns det ju som hemma på 2:an men har ju inte varit där på hela sommaren. 


Skit samma jag har inget "Hemma" längre men vad gör väll det? 


Innan jag avslutar detta litte snurriga eller betydelselösa inlägg så ska jag visa er två filmer jag filmade under helgets läger.

Jo ni förstår "När katten är borta dansar råttorna på bordet" Eller i detta fallet " När Linnea inte bryr sig så gör vi som vi vill" Det var nämligen så att jag skulle ha ägg till en lektion jag bad om 3st men fick 10st så då frågar mina söta "Små" ledare om dom fick ett ägg och leka med. Självklart fick dom det på villkåreta att dom städar efter sig. 

Dom valde att först försöka knäcka det med handen men det gick inte då började dom att kasta det.


Detta är alltså Lovisa och Gabbe som kastar ägg i köket/hallen. Ska då informera er om att det finns en trappa i hallem där dom la golvmattan och Lovisas kofta för att det inte skulle bli ägg på dom.


Någon minut senare så var Gabbe Vinnare och Lovisa fick ägg på byxor, kofta och väggen.

Men oj va golvet blev rent efter att dom städade det. DEt roligare var att konfirmaderna fick göra detta ute. Det slutade med ett ägg på huset. Jag sa att det vinnade laget fick slänga ägget på Lovisa. Konfirmaden som kastade ägget missade med ca 3meter och prickade väggen istället. Men vad gör det när Prästen skrubbar vägg? Ingen va? 

Haha kul var det för dom blev både blöta, leriga, äggade och lite rökta också. Vissa badade med kläderna på och andra hade vatten krig. 

 
 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards