linneawinroth

Alla inlägg den 2 september 2014

Av linnea winroth - 2 september 2014 15:48

Så vad har hänt under Augusti?



* Jo Zara har bott hos mig under en helg medan dom andra i familjen var i Helsingborg. 

* Jag har varit på "Lotta På Liseberg" 7 av 8 gånger

* Jobbat en del i Augusti med

* Fyllde 20År och hade en super bra dag med nära och kära. 

* Viktor var med mig och kollade på "Vi På Saltkråkan"

* Fegen Läger med mycket lek och en hel den bad

* Fixat presenter

* Stockholm med Zara

* Rockbjörnen
* Sveriges Radio
* Rix Fm


Augusti har varti super men Stockholm var ändå bäst. Jag har hafft 6 fantastiska dagar med min andra halva. Vi har skrattat, diggat till musiken, hoppat och slöat. Vi har haft det super kul, bara hon och jag. Det blev även en del picknick i sängen på Hotellet. 


Zara detta får vi göra om någon gång men vad sägs som utomlands då?

 

Av linnea winroth - 2 september 2014 14:32

Nu kommer alla biderna från Söndagens RixFm Festival. 

                                                                                                                                   

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards